Sahibkarların Məsləhət Evi

  • +994 50 200 50 22
  • +994 12 533 01 11
  • [email protected]
  • Az
    • En
    • Ru
Facebook-f Instagram Linkedin-in
  • Az
    • En
    • Ru
  • Haqqımızda
  • Treninqlər
    • Biznes-plan üzrə
    • Mühasibat üzrə
  • Xidmətlər
    • Maliyyə & Mühasibatlıq
    • MMC qeydiyyatı
    • Qiymətləndirmə
    • Miqrasiya və daimi yaşayış
    • Əcnəbilərin şirkət qeydiyyatı
    • Biznesin alqı-satqısı
    • Əmlak hüququ
    • Audit
    • Lisenziya
    • Satınalma və təchizat
    • Biznes plan
      • SİF
      • AKİA
      • İZKF
      • İKT
      • İnvestisiya təşviqi
      • Biznes plan nümunələri
  • Bloq
  • Referanslar
  • FAQ
  • Əlaqə
Menu
  • Haqqımızda
  • Treninqlər
    • Biznes-plan üzrə
    • Mühasibat üzrə
  • Xidmətlər
    • Maliyyə & Mühasibatlıq
    • MMC qeydiyyatı
    • Qiymətləndirmə
    • Miqrasiya və daimi yaşayış
    • Əcnəbilərin şirkət qeydiyyatı
    • Biznesin alqı-satqısı
    • Əmlak hüququ
    • Audit
    • Lisenziya
    • Satınalma və təchizat
    • Biznes plan
      • SİF
      • AKİA
      • İZKF
      • İKT
      • İnvestisiya təşviqi
      • Biznes plan nümunələri
  • Bloq
  • Referanslar
  • FAQ
  • Əlaqə
  • Az
    • En
    • Ru
  • +994 50 200 50 22

Satınalma

Satınalmaların optimallaşdırılması sahəsində, satınalma sisteminin qurulması və satınalmaların həyata keçirilməsi üzrə xidmətlər dünyada geniş yayılmışdır. Rutin işlərin çoxu adətən autsorsinqə peşəkar şəkildə müxtəlif satınalma xidmətləri göstərən ixtisaslaşmış şirkətlərə verilir.

Satınalma autsorsinqi şirkətlərin əsas bacarıqlarını cəmləməsinə və gücləndirməsinə kömək etmək üçün təchizatçı mənbələri və təchizatçı idarəçiliyi ilə əlaqədar ixtisaslaşdırılmış satınalma əməliyyatlarının üçüncü tərəfə verilməsi deməkdir. Xaricdən satınalma, daxili bacarıqları olmayan, lakin qənaət əldə etmək, maksimum qazanc əldə etmək və prosesləri və bilikləri qurmaq üçün satınalma funksiyalarını tez inkişaf etdirməyə hazır olan şirkətlər üçün yaxşı bir seçimdir. Bu, şirkətin mütəxəssislərinin kompleks təchizatçılarla düzgün danışıqlar aparmasının həmişə mümkün olmaması və ya ümumiyyətlə mövcud olmaması ilə əlaqədardır. Danışıqlar zamanı kompleks təchizatçılara diqqətlə yanaşmaq lazımdır. Danışıq metodlarını seçərkən şərtlər nəzərə alınmalıdır. Alternativ olaraq nə qədər çox təchizatçı mövcud olsa, bu, satınalma şöbəsinə daha “sərt” danışıqlar taktikasından istifadə etməyə imkan verəcək. Daha az alternativ, satınalma şöbəsinin daha çox “satan” inandırma üsullarından istifadə etməsini tələb edəcək. İdarəçilik (menecment) özünü burada göstərir. Hələ bu yaxınlarda şirkətlərdə aşağıdakı mənzərəni müşahidə edə bildik: iş yükünün satınalma menecerlərinə bölünməsi yalnız təchizatçıların sayına əsaslanıraq həyata keçirilir. Bu vəziyyətin səbəbi, bir qayda olaraq, səlahiyyətli mütəxəssislərin olmamasıdır. Yükün belə bölünməsi ilə ticarət şirkəti ilk növbədə yanlış ehtiyatlar alır. Məsələn, bir neçə satınalma meneceri eyni məhsul növünə uyğun olmayan sifarişlər verir. Nəticədə şirkət uzun müddət ərzində kifayət qədər çox məhsul alacaq. İkincisi, eyni vaxtda və ya yaxın çatdırılma ilə anbarın işi pozulur. Üçüncüsü, uzun müddət anbarda olan məhsullar anbardakı logistikanı azaldır. Dördüncüsü, çox sayda mal səbəbiylə yenidən təsnifat yaranır, nəticədə satış çeşidi ilə satış azalır. Beşincisi, qüsurlu malların ümumi məhsul kütləsindəki payı kəskin şəkildə artır. Altıncısı, ticarət şirkətinin üç qat məbləğində aldığı mallar üçün ödənişlərin təxirə salınması ilə müəyyən edilmiş müddətdə vəsait yatırmaq lazımdır. Beləliklə, müəyyən bir müddətdən sonra şirkət nə mövcud malların ödənilməsi üçün, nə də sonrakı yenilərini almaq üçün sərbəst aktivlərə malik olmayacaq, vəsaitlər isə mallarınızdakı anbarlarınızda “dondurulacaq”.  Hər hansı bir ticarət şirkəti ilk növbədə mənfəət əldə etmək məqsədi ilə işləyir və bütün hərəkətlər gəlirlilik baxımından nəzərə alınmalıdır. Buna görə iş yükünün yalnız əmtəə qrupları daxilində paylanması zərurəti yaranır. Bu halda idarıçi (menecer) məhsul qrupundakı oxşar mövqeləri, malların anbara çatdırılma müddəti, likvid olmayan aktivlərin olması və s. barədə açıq şəkildə bilir ki, bu da öz-zlüyündə satınalma xarici (autsorsing) şirkətlərində olduğu kimi hər bir şirkətdə nəzərdə tutlmur.

Oxşar xəbərlər

ASC və QSC-nin dövlət qeydiyyatı

ASC və QSC-nin dövlət qeydiyyatı

Dekabr 4, 2022
Səhmdar cəmiyyəti anlayışı. Səhmdar cəmiyyəti təsərrüfat fəaliyyətini həyata keçirmək məqsədilə nizamnamə fondunu səhm buraxmaq yolu ilə formalaşdıran fiziki və (və…
Daha ətraflı
Azərbaycanda Bank Olmayan Kredit Təşkilatının qeydiyyatı və lisenziyasının alınması

Azərbaycanda Bank Olmayan Kredit Təşkilatının qeydiyyatı və lisenziyasının alınması

Dekabr 4, 2022
İnkişaf edən maliyyə-iqtisadi münasibətlər şəraitində ölkədə banklarla yanaşı, bank olmayan kredit təşkilatları da fəaliyyət göstərir. Bank olmayan kredit təşkilatlarının fəaliyyəti…
Daha ətraflı
Sahibkar komandanın motivasiyasını yüksəltmək üçün nə edə bilər?

Sahibkar komandanın motivasiyasını yüksəltmək üçün nə edə bilər?

Dekabr 4, 2022
İstənilən sahibkar mehriban komanda və məsuliyyətli, vicdanlı və məqsədyönlü işçilər arzusundadır, onların sayəsində şirkət çiçəklənəcək, getdikcə daha çox uğur qazanacaq.…
Daha ətraflı
Hansı fondlardan güzəştli kredit əldə etmək olar?

Hansı fondlardan güzəştli kredit əldə etmək olar?

Oktyabr 18, 2021
Hansı fondlardan güzəştli kredit əldə etmək olar?   Sağlamlaşdırma prosesi planlanşdıran və fəaliyyətini genişləndirilən şirkət kredit almasa da, pulu olub…
Daha ətraflı
Biznes Planın tərtib edilməsində atılacaq addımlar

Biznes Planın tərtib edilməsində atılacaq addımlar

Oktyabr 18, 2021
Keyfiyyətli biznes plan, uğurun açarıdır. Sahibkarlığın əsas atacağı addımlardan biri də uzunmüddətli strateji planlaşdırma işidir. Məqsədiniz güclü, rəqabət qabiliyyətli və…
Daha ətraflı
Satınalma

Satınalma

Oktyabr 18, 2021
Satınalmaların optimallaşdırılması sahəsində, satınalma sisteminin qurulması və satınalmaların həyata keçirilməsi üzrə xidmətlər dünyada geniş yayılmışdır. Rutin işlərin çoxu adətən autsorsinqə…
Daha ətraflı

“SME” konsaltinq şirkəti 1990 -cı ildə iqtisad elmləri doktoru və hüquqşünas Namazov İlqar tərəfindən təsis edilmişdir.

Yararlı linkər

  • Haqqımızda
  • Biznes plan
  • Treninqlər
  • Xidmətlər
  • Əlaqə
Menu
  • Haqqımızda
  • Biznes plan
  • Treninqlər
  • Xidmətlər
  • Əlaqə

Bizimlə əlaqə

  • +994 50 200 50 22
  • Biznes plan üçün
    +994 50 311 50 44
  • +994 12 533 01 11
  • [email protected]
  • Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, General Akim Abbasov küçəsi 1-C, 15B

Sorğu göndər

© Smeltd.az. Site by

Facebook-f Instagram Linkedin-in

WHATSAPP

ZƏNG ET