Sahibkarların Məsləhət Evi

  • +994 50 200 50 22
  • +994 12 533 01 11
  • [email protected]
  • Az
    • En
    • Ru
Facebook-f Instagram Linkedin-in
  • Az
    • En
    • Ru
  • Haqqımızda
  • Treninqlər
    • Biznes-plan üzrə
    • Mühasibat üzrə
  • Xidmətlər
    • Satış şöbəsinin qurulması
    • Maliyyə & Mühasibatlıq
    • MMC qeydiyyatı
    • Qiymətləndirmə
    • Miqrasiya və daimi yaşayış
    • Əcnəbilərin şirkət qeydiyyatı
    • Biznesin alqı-satqısı
    • Əmlak hüququ
    • Audit
    • Satınalma və təchizat
    • Biznes plan
      • SİF
      • AKİA
      • İZKF
      • İKT
      • İnvestisiya təşviqi
      • Biznes plan nümunələri
  • Bloq
  • Referanslar
  • FAQ
  • Əlaqə
Menu
  • Haqqımızda
  • Treninqlər
    • Biznes-plan üzrə
    • Mühasibat üzrə
  • Xidmətlər
    • Satış şöbəsinin qurulması
    • Maliyyə & Mühasibatlıq
    • MMC qeydiyyatı
    • Qiymətləndirmə
    • Miqrasiya və daimi yaşayış
    • Əcnəbilərin şirkət qeydiyyatı
    • Biznesin alqı-satqısı
    • Əmlak hüququ
    • Audit
    • Satınalma və təchizat
    • Biznes plan
      • SİF
      • AKİA
      • İZKF
      • İKT
      • İnvestisiya təşviqi
      • Biznes plan nümunələri
  • Bloq
  • Referanslar
  • FAQ
  • Əlaqə
  • Az
    • En
    • Ru
  • +994 50 200 50 22
  • Konsultasiya

Treninq – Biznes plan

Praktiki təlim və investisiyaların maliyyələşdirilməsi

Biznes-planlaşdırma

 

  • Biznes Planlaşdırma nədir?
  • Təlim proqramının xülasəsi
  • Hədəf auditoriyası
  • Təlim nəticələri
  • Sertifikat

 

Biznes-Planlaşdırma nədir?

İş planlaması, müəssisənin səmərəli idarə olunmasına və gələcəkdə uğurlu fəaliyyətinin təmin edilməsinə kömək edən Biznes planının tərtib edilməsidir. İş planı iki məqsəd üçün hazırlanmışdır. Bunlar xarici və daxili məqsədlərdir. Xarici əsaslı əsaslandırılmalı olan əlavə vəsait və ya yeni investisiyalar cəlb etmək deməkdir. Bu məqsədə nail olmq üçün, müəssisənizi bazarda savadlı şəkildə və düzgün bir şəkildə təqdim etməli, investorların və bankların diqqətini cəlb etməli, hər kəsi qarşıya qoyulan strateji hədəflərin qoyulan xərclərin çıxarma qabiliyyətinə malik olduğuna və gəlirliliyinə inandırmalısınız.

Biznes planlaşdırma ola bilər:

  • Qısamüddətli (1 il müddətini əhatə edir)
  • Orta müddətli (3-5 il)
  • Uzunmüddətli və ya strateji (5 il və ya daha çox).

Bütün qaydalara uyğun olaraq savadlı şəkildə hazırlanmış Biznes planı aşağıdakı funksiyaları yerinə yetirir:

  • müəssisəyə sərmayə qoymağın mənasının olub olmadığını müəyyən etməyə və nəticələr çıxarmağa kömək edir
  • bir layihəni həyata keçirməyə hazırlaşan şəxslərə hərtərəfli və ətraflı məlumat almağa imkan verir.

Biznes-plan ilk növbədə maliyyə göstəricilərinə diqqət yetirməli olduğu keyfiyyətli bir şəkildə tərtib edilməli və hazırlanmalıdır.

Təlim prosesində, bütün vacib mərhələləri əhatə edən Biznes planının hərtərəfli bir nümunəsi yaradılır, iştirakçılara biznes planının qiymətləndirilməsi texnologiyası və üsulları təqdim olunur. Biznes-planını təhlil edərkən, ilk növbədə mühüm amillərdən biri müəyyən sahə xüsusiyyətləridir.

Təlim proqramının xülasəsi:

  • İnvestisiya kreditinin verilməsi və layihənin maliyyələşdirilməsi: konsepsiya, icra məqsədlərinin müəyyən edilməsi, icra sxeminin seçilməsi, metodologiya və qiymətləndirmənin əsas mərhələləri. Bankın layihəni müşayiət edən sənədlərə olan tələbləri. Bir investisiya kreditinin təsdiqlənməsi üçün lazımlı və kifayət qədər şərtlər, dayanma faktorları.
  • Layihənin texnoloji və marketinq konsepsiyasının təhlili: layihənin texniki, hüquqi və bazar aspektlərinin əlaqəsi və onların iqtisadi parametrlərə təsiri.
  • Maliyyə modeli: inkişaf məqsədləri, formalaşma metodologiyası, əsas parametrlərin seçilməsi.
  • Layihənin qiymətləndirilməsi üçün ilkin məlumatlar: gəlir hissəsinin əsaslandırılması, əməliyyat və kapital xərcləri, yaradılan aktivlərin uçotu və vergi xüsusiyyətləri, ƏDV -nin geri qaytarılması problemi, xalis dövriyyə kapitalına ehtiyacın qiymətləndirilməsi.
  • İcra olunmanın məqsədəuyğunluğunun qiymətləndirilməsi: strateji qərarların iqtisadi səmərəliliyi və qəbul etmənin digər meyarlar. Güzəşt etmə (endirim) dərəcəsinin seçilməsi, əsas göstəricilərin hesablanması və onların şərh edilməsi.
  • Risk təhlili: əsas amillərin identifikasiyası, təsirlərinin qiymətləndirilməsi, aşkar edilmiş risklərin idarə edilməsi.

 

Hədəf auditoriyası: bank əməkdaşları

Təlim bütün sənayenin bütün sahələrindəki işçilər üçün vacibdir, lakin bank sektorunda o, xüsusilə faydalı hesab edilə bilər.

Təlim və kadrların peşəkar inkişafının təşkili aşağıdakı məqsədi güdür:

– bank işçilərinə biznesin kreditləşdirilməsi sahəsində cari və perspektivli peşə vəzifələrinin uğurla yerinə yetirilməsi üçün lazım olan bilikləri daim əldə etmək imkanı vermək.

Təlim prosesi işçilərə bu rolu yerinə yetirmək üçün lazım olan vacib məlumatları verir və onların hətta müştərilərə xidmətlərin göstərilməsi çərçivəsində belə ümumi məhsuldarlığını artırır.

Bu, əsasən bununla bağlıdır ki, təlim başa çatdıqdan sonra, işçilər müştərilərinə istəklərində kömək etmək və hər hansı bir problemi daha səmərəli həll etmək üçün daha yaxşı hazır olacaq və ən əsası da müştəriyə bu layihənin həyata keçirilməsi üçün investisiya ayrılması barədə qərar qəbul edə biləcəklər.

Təlim, etibarlı məlumatlara əsaslanaraq və bank qiymətləndirmə metodlarının tələblərini nəzərə alaraq kredit fondlarının köməyi ilə həyata keçirilən investisiya layihələrini təhlil etməyi öyrədəcək. Qazanılan təcrübə bank işçilərinə investisiya kreditləşməsi üçün müraciətlərlə səmərəli iş qurmağa kömək edəcək.

Təlim məqsədləri:

  • investisiya layihələrinin səmərəliliyinin, həyata keçirilməsinin və risklərinin təhlili üçün metodoloji tələbləri öyrənmək;
  • investisiya baxımından layihələrin bank baxımından qiymətləndirilməsinin xüsusiyyətlərini və konkret vəzifələrini nəzərdən keçirmək;
  • ilkin şərtlərin və planların öyrənilməsindən hazır maliyyə modelinə və göstəricilərin qiymətləndirilməsinə qədər bankların investisiya layihələrinin təhlilinə tətbiq etdiyi yanaşmaları praktiki olaraq işlətmək.

Təlimin nəticələri:

  • Biznes planının maliyyə modelini ətraflı təhlil etmək bacarığı
  • İşçilərin fəaliyyətinin yaxşılaşdırılması
  • Təlim proqramı, hər bir bank işçisinin investisiya krediti sahəsində inkişaf etdirməli olduğu bacarıqları gücləndirir.

Seminar kimin tərəfindən aparılacaq?

İqtisad elmləri doktoru və hüquqşünas Namazov İlqar, 1990 -cı ildən bu günə qədər “SME” MMC şirkətinin direktoru olaraq biznes planları, investisiya layihələri hazırlayır və sahibkarlıq təşkilatlarına məsləhət xidmətlərini göstərir. “SME” MMC “Konsaltinq peşəsi sahələrinə əhəmiyyətli töhfə” nominasiyasında qalib elan edildi və Gabriel Əl-Səlim Fondunun (ABŞ) “Sərhədsiz konsaltinq” beynəlxalq mükafatına layiq görülmüşdür.

Hazırlanmış biznes planların təxminən 85% -i investorlar və İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyi yanında Sahibkarlığın Təşviqi Milli Fondu tərəfindən maliyyələşdirilmişdir.

Təlimin keçeirilməsi metodu

  • Elementar əsas anlayışları və texnikaları nəzərə almırıq, məhz praktiki olaraq qarşılaşmalı olduğumuz problemlərə və vəzifələrə birbaşa keçirik.
  • Təlim metodunun kursantların təlimçi ilə fəal qarşılıqlı əlaqəsi üzərində qurulması üçün biz təlimləri interaktiv şəkildə keçiririk.
  • İşin praktiki planlaşdırılmasına əsaslanaraq işin konkret nümunələrlə işin müxtəlif sahələrində təşkili.
  • İqtisadi amillərin və proseslərin öyrənilməsi konkret nümunələr ətrafında gedəndə, daha sürətli mənimsəyirlər. Bunu nəzərə alaraq, 31 il ərzində topladığımız məlumatlar və hazırladığımız iş planları əsasında təlimlər, seminarlar və təlimlər təşkil edirik.
  • İştirakçıların maksimum cəlb olunması
  • Davamlı bilik və fikir (ideya) mübadiləsi
  • Hər bir tələbəyə təsir
  • Materialın effektiv mənimsənilməsinə istiqamətlənmə
  • Şagirdlərin müstəqil fikir və praktik bacarıqlarının formalaşdırılması
  • Əks əlaqənin olması

Sertifikat (Şəhadətnamə):

“SME” MMC şirkəti bütün kurs boyunca əldə etdiklərinə uyğun olaraq biliklərinin 50% -dən 100% -ə qədər faiz dərəcəsi ilə iştirakçılarına sertifikat verir və bilik səviyyəsi 50% -dən aşağı olanlara təlimlərdə iştirak etmə haqqında sertifikat verilir. Bununla da, bank departamentlərinin rəhbərləri öz əməkdaşlarının əldə etdikləri bilik və bacarıqları qiymətləndirmək imkanı əldə edəcəklər.

Oxşar treninqlər

Treninq - Mühasibatlıq

Avqust 25, 2021
Təcrübəniz var mı? Artıq bu sual sizi narahat etməyəcək. SME MMC  taxes.gov.az, e-gov və internet bankçılıq(internet banking) üzrə sizə praktiki…
Daha ətraflı

Treninq - Biznes plan

Avqust 25, 2021
Praktiki təlim və investisiyaların maliyyələşdirilməsi Biznes-planlaşdırma   Biznes Planlaşdırma nədir? Təlim proqramının xülasəsi Hədəf auditoriyası Təlim nəticələri Sertifikat   Biznes-Planlaşdırma…
Daha ətraflı

“SME” konsaltinq şirkəti 1990 -cı ildə iqtisad elmləri doktoru və hüquqşünas Namazov İlqar tərəfindən təsis edilmişdir.

Yararlı linkər

  • Haqqımızda
  • Biznes plan
  • Treninqlər
  • Xidmətlər
  • Əlaqə
Menu
  • Haqqımızda
  • Biznes plan
  • Treninqlər
  • Xidmətlər
  • Əlaqə

Bizimlə əlaqə

  • +994 51232 49 59
  • [email protected]
  • Luxen Plaza, 31 Xətai prospekti, Bakı AZ1008

Sorğu göndər

© Smeltd.az. Site by Webline

Facebook-f Instagram Linkedin-in

Konsultasiya

“Müraciət et” düyməsini klikləməklə məxfi̇li̇k siyasəti̇ ilə razılaşırsınız.

Uğurla göndərildi.

  • Cookie bildirişi

Sayt istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün cookies-dən istifadə edir.

Qəbul et

Zeynalova Rimma

Baş hüquqşünas

2017-ci ildə Moskva Dövlət Sənaye Universitetində hüquq üzrə magistr dərəcəsini alıb.
Rimma Zeynalova 7 ildən çox hüquq sahəsində iş təcrübəsinə malikdir. O, korporativ hüquq, kommersiya hüququ, mübahisələrin həlli və vergi, əmək qanunvericiliyi sahəsində hüquqi məsləhətlər üzrə ixtisaslaşıb. Müştərilərlə iş, danışıqların aparılması və şirkətlərin məhkəmələrdə təmsil edilməsi sahəsində geniş təcrübəyə malikdir.

Sübhan Namazov

Təsisçisi və direktor

Biznesin idarə edilməsi və inkişafı sahəsində çoxillik təcrübəyə malikdir. O, Azərbaycan Qərb Universitetində menecment üzrə bakalavr dərəcəsi alıb və peşəkar fəaliyyətini əsas hüquq istiqamətlərinə yönəldib.
Onun ixtisaslaşması korporativ hüququ əhatə edir və bu sahədə şirkətlərə səmərəli idarəetmə və inkişaf üçün hüquqi əsaslar qurmaqda köməklik göstərir. Vergi hüququ sahəsində Sübhan vergi strategiyalarının optimallaşdırılmasını və qanunvericiliyə riayət edilməsini təmin edir, bu isə biznesin maliyyə planlaşdırılmasında uğura gətirib çıxarır. Maliyyə və bank hüququ sahəsində o, maliyyələşdirmə və bank əməliyyatlarının hüquqi aspektləri üzrə məsləhətlər verir, bu isə müştərilərin və tərəfdaşların maliyyə dayanıqlığını gücləndirir.
Bu sahələrdəki ekspert dəstəyi sayəsində Sübhan şirkətlərə mürəkkəb hüquqi və idarəetmə vəzifələrini həll edərək, öz məqsədlərinə çatmaqda uğurla köməklik göstərir.

Panfyorova Sofya

Mühasib

Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində dünya iqtisadiyyatı üzrə bakalavr dərəcəsini alıb. Mühasibat uçotu sahəsində iş təcrübəsinə malikdir. Uçotun aparılması, vergi hesabatlarının hazırlanması, maliyyə məlumatlarının təhlili və büdcələrin tərtibi üzrə ixtisaslaşıb. Peşəkar təcrübəsi müştərilərlə iş, maliyyə auditi və vergi qanunvericiliyinə riayət olunmasına nəzarəti əhatə edir.

İsmayılova Yelena

Kadr uçotu üzrə aparıcı mühasibdir

2006-cı ildə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində maliyyə və kredit ixtisası üzrə bakalavr dərəcəsini alıb. Yelena İsmayılova 15 ildən çox mühasibat və kadr uçotu sahəsində iş təcrübəsinə malikdir. O, əməkhaqqı uçotunun aparılması, kadr sənədləşməsinin hazırlanması, işçilərlə hesablaşmaların aparılması və əmək qanunvericiliyinə riayət olunmasına nəzarət sahəsində praktiki bacarıqlara sahibdir. O, əmək müqavilələrinin tərtibi, məzuniyyətlərin və müavinətlərin hesablanması, iş vaxtının uçotu və nəzarət orqanları ilə əməkdaşlıq sahəsində ixtisaslaşıb.

İsmayılov İsmayıl

Müştəri meneceri

Müştəri idarəçiliyi və dəstəyi sahəsində iş təcrübəsinə malikdir. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyasında bakalavr dərəcəsi alıb.
İsmayıl yeni müştərilərin axtarışı və cəlb edilməsi, korporativ tərəfdaşlarla uzunmüddətli münasibətlərin qurulması və müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün effektiv strategiyaların hazırlanması və həyata keçirilməsi üzrə ixtisaslaşıb. Onun bacarıqları danışıqlar aparmaq, müqavilələr bağlamaq və müştəri xidmətinin keyfiyyətini artırmaq üçün bazar məlumatlarını təhlil etməyi əhatə edir.

İsayevə Gülüstan

Kiçik hüquqşünas

2024-cü ildə Bakı Dövlət Universitetində hüquq üzrə bakalavr dərəcəsini alıb.
Gülüstan İsayevə hüquqi sənədlərin hazırlanması, hüquqi məsələlərin araşdırılması, görüşlərin təşkili və müqavilələrin müşayiəti sahəsində ixtisaslaşıb. O, işgüzar yazışmaların aparılması, müştərilərə məsləhət verilməsi və baş hüquqşünasa korporativ və kommersiya hüququ məsələlərində dəstək göstərmək bacarığına malikdir.

Hacıyeva Nazrin

Direktor assistenti

2018-ci ildə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində mühasibat uçotu və audit üzrə alıb.
Nazrin Hacıyeva 5 ildən çox rəhbərliyə inzibati dəstək göstərmə təcrübəsinə malikdir. O, iş qrafikinin koordinasiyası, görüşlərin və tədbirlərin təşkili, işgüzar yazışmaların aparılması, eləcə də hesabatların və sənədlərin hazırlanması üzrə ixtisaslaşıb. Layihələrin idarə edilməsi və insanlarla ünsiyyət qurmaq bacarığı sayəsində işçilərlə və müştərilərlə effektiv əməkdaşlıq edir.

Günel Bayramzadə

Biznes partnyor və icraçı direktor

Günel Bayramzadə Azərbaycan Dillər Universitetində İngilis dili üzrə bakalavr dərəcəsi almışdır. Rəhbərlik sahəsində geniş təcrübəyə malik olan Günel Bayramzadə SME şirkətində icraçı direktor və biznes tərəfdaşı kimi fəaliyyət göstərir. Strateji baxışı və əməliyyat fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsinə olan sadiqliyi ilə tanınan Günel Bayramzadə, şirkətin istiqamətinin formalaşdırılmasında və onun böyüməsinin təmin edilməsində əsas rol oynamışdır. İnnovasiyaların inkişafına və dinamik iş mühitinin yaradılmasına diqqəti SME-nin mühüm uğurlar qazanmasına kömək etmişdir. Fürsətləri düzgün qiymətləndirmə bacarığı və istedadların inkişafına olan həvəsi ilə Günel Bayramzadə hər bir komanda üzvünün şirkətin uğuruna töhfə verməsini təmin edir. O, həm qısamüddətli, həm də uzunmüddətli hədəflərə nail olmaqla uzaqgörən yanaşmanı qoruyub saxlamağa çalışır.

Əlizadə Cəfər

Maliyyə direktoru

2009-cu ildə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində audit ixtisası üzrə magistr dərəcəsini alıb. Cəfər Əlizadə maliyyə idarəçiliyi və vergi məsələləri sahəsində 15 ildən çox təcrübəyə malikdir. Büdcələrin idarə edilməsi, maliyyə təhlili, investisiya planlaşdırılması və vergi xərclərinin optimallaşdırılması üzrə ixtisaslaşıb. O, şirkətin gəlirliliyini artırmaq və davamlı inkişafını təmin etmək üçün maliyyə strategiyalarının hazırlanması və həyata keçirilməsi, eləcə də vergi uçotu və vergi planlaşdırılması sahəsində geniş təcrübəyə malikdir. Vergi hesabatlarının hazırlanması, vergi öhdəliklərinin optimallaşdırılması və vergi orqanları ilə əməkdaşlıq edir. Azərbaycan qanunvericiliyi və beynəlxalq vergi müqavilələri sahəsində dərin biliklərə malikdir, bu da ona müştəriləri vergi məsələləri üzrə uğurla məsləhətləndirməyə imkan verir.

Abdullayev Vuqar

Baş mühasib

Vuqar Abdullayev 14 ildən çox mühasibat sahəsində iş təcrübəsinə malikdir. Maliyyə uçotu, vergi planlaşdırılması, audit və büdcələşdirmə sahəsində dərin biliklərə sahibdir. O, maliyyə hesabatlarının hazırlanması, vergi risklərinin idarə edilməsi, maliyyə axınlarının nəzarəti və normativ tələblərə riayət olunmasının təmin edilməsi üzrə ixtisaslaşıb.

WHATSAPP

ZƏNG ET