Sahibkarların Məsləhət Evi

  • +994 50 200 50 22
  • +994 12 533 01 11
  • [email protected]
  • Az
    • En
    • Ru
Facebook-f Instagram Linkedin-in
  • Az
    • En
    • Ru
  • Haqqımızda
  • Treninqlər
    • Biznes-plan üzrə
    • Mühasibat üzrə
  • Xidmətlər
    • Satış şöbəsinin qurulması
    • Maliyyə & Mühasibatlıq
    • MMC qeydiyyatı
    • Qiymətləndirmə
    • Miqrasiya və daimi yaşayış
    • Əcnəbilərin şirkət qeydiyyatı
    • Biznesin alqı-satqısı
    • Əmlak hüququ
    • Audit
    • Satınalma və təchizat
    • Biznes plan
      • SİF
      • AKİA
      • İZKF
      • İKT
      • İnvestisiya təşviqi
      • Biznes plan nümunələri
  • Bloq
  • Referanslar
  • FAQ
  • Əlaqə
Menu
  • Haqqımızda
  • Treninqlər
    • Biznes-plan üzrə
    • Mühasibat üzrə
  • Xidmətlər
    • Satış şöbəsinin qurulması
    • Maliyyə & Mühasibatlıq
    • MMC qeydiyyatı
    • Qiymətləndirmə
    • Miqrasiya və daimi yaşayış
    • Əcnəbilərin şirkət qeydiyyatı
    • Biznesin alqı-satqısı
    • Əmlak hüququ
    • Audit
    • Satınalma və təchizat
    • Biznes plan
      • SİF
      • AKİA
      • İZKF
      • İKT
      • İnvestisiya təşviqi
      • Biznes plan nümunələri
  • Bloq
  • Referanslar
  • FAQ
  • Əlaqə
  • Az
    • En
    • Ru
  • +994 50 200 50 22
  • Konsultasiya

Biznes Planın tərtib edilməsində atılacaq addımlar

Keyfiyyətli biznes plan, uğurun açarıdır.

Sahibkarlığın əsas atacağı addımlardan biri də uzunmüddətli strateji planlaşdırma işidir. Məqsədiniz güclü, rəqabət qabiliyyətli və yaxşı qazanc əldə edən bir müəssisə yaratmaqdırsa, onda məhsul istehsalı və ya xidmətlərin paylanması, reklamı və satışı haqqında məlumat daxil ediləcək biznes ideyasının təsvirini özündə cəmləyən geniş şəkildə tərtib edilən Biznes plan, çox vacibdir. Peşəkar şəkildə hazırlanmış bir biznes plan yalnız sərmayənin cəlb olunmasına kifayətlənmir, həm də müəssisənin sabit inkişafı üçün əsas rol oynayır. Uzun müddətli inkişaf üçün biznes planı necə hazırlanmalıdır? Bu işi bizə, peşəkarlara həvalə edin!

Hər bir müəssisə sahibinin biznes plana ehtiyacı varmı?

Sahibkarlıq sahəsi çox şaxəlidir, lakin şirkətinizin nə istehsal edib-satmağından, hansı sahə üzrə fəaliyyət göstərməyindən  asılı olmayaraq, biznes plan müvəffəqiyyətə aparan yolunun ayrılmaz bir hissəsidir.

Aşağıda qeyd edilənlərdən hər hansı biri sizə lazımdırsa o zaman, sizin müəssisənizə biznes plan tərtib olunmalıdır:

  • Maliyyələşdirmə axtarmadan və müəssisənizi yaratmadan öncə sizin biznes fikirinizin sağlamlığını və təlabatını yoxlamaq;
  • Müəssisənin məqsəd və perspektivlərini səmərəli şəkildə işçi heyətinə izah etmək;
  • Biznes ideyanızın sərfəli və rəqabətə dözümlü olduğunu bank, özəl və dövlət investorlarına sübut edərək onları sizin ideyanıza yönləndirmək;

Hazırlanmış biznes plan iş tapşırıqlarının qurulmasına və təşkilinə, qısamüddətli və uzunmüddətli hədəflərin reallaşdırılmasına və şirkətin bazardakı mövqeyini müəyyənləşdirməyə kömək edəcəkdir. Buna görə də uğurlu şəkildə tərtib edilən biznes plan – müəssisənin əsas aktivlərindən biri hesab edilir.

Hansı fondlara, standartlarda və minimal tələblərə müvafiq olaraq biznes plan tərtib edirik?

  • Sahibkarlığın İnkişaf Fonduna təqdim olunan biznes planlar
  • İnvestisiyaların təşviqi üzrə İqtisadiyyat Nazirliyinə təqdim olunan biznes planlar
  • İnformasiya Texnologiyalarının İnkişafı Dövlət Fonduna təqdim olunan biznes planlar
  • İpoteka və Zəmanət Fonduna təqdim olunan biznes planlar
  • Kənd təsərrüfatının kredit Agentliyinə
  • Sənaye parkları və Məhəllələri üçün biznes planların tərtibi
  • Xarici investorlar üçün beynəlxalq standartlara uyğun biznes planlarının hazırlanması
  • Banklar üçün biznes planlarının hazırlanması

 

Niyə məhz bizi seçməlisiniz?

  • Avropa Yenidənqurma və Inkişaf  Bankının  “Azərbaycanda Kiçik Bizneslər üçün Məsləhət Proqramı”nın akkreditasiyasını almış şirkət;
  • Biznes plan hazırlanmasında 30 ildən artıq təcrübə;
  • Hər bir sahədə biznes sahəsində biznes plan tərtibi üzrə təcrübəyə malikik ;
  • Əməkdaşlarımızın bilik və təcrübəsinə əminik. Onların hər biri öz işinin yüksək səviyyəli peşəkarlarıdır;
  • Bank köçürməsi və ödənilməsi əsasında iş qurmaq imkanı;
  • Müştərilərimizin vaxtına dəyər verərək, işləri hər zaman vaxtında təhvil veririk;

 

Biznes Planın tərtib edilməsində atılacaq addımlar

Bu işdə bir biznes ideyasından yüksək keyfiyyətli biznes planın hazırlanmasına qədər uzun bir yol qət etmək tələb olunur, çünki bir biznes planı 3-5 ildən bəri olan müddətdə biznesin inkişaf perspektivlərini təsvir edən kifayət qədər ətraflı sənədlər toplusunu özündə cəmləyir. Düzgün şəkildə inkişaf etdirilmiş bir biznes plan, bu layihəyə investisiya qoymağa dəyərmi və işin kifayət qədər qazanclı və rəqabətli olacağına dair suallara əsaslandırılmış cavablarla əhatələnir.

Biznes plan yazarkən, bura hansı əsas prinsiplər daxil edilməlidir? Bu barədə növbəti bölmədə yazılıb.

9 hissədən ibarət biznes plan

Adətən bir biznes planı yazarkən, şirkətin özünəməxsus özəl xüsusiyyətlərini nəzərə almanız sayəsində standart şablonda dəyişikliklər tələb olunur. Eyni zamanda bəzi mövcud bütün biznes sahələrinə aid olan prinsipləri bu biznes planda qeyd etmək vacibdir.

  1. İlkin Məlumat

Biznes planının ilkin məlumatı, aydın, düşünülmüş və ardıcıl olmalıdır.

Buraya daxil olan əsas məlumatlar:

  • Biznes planın məqsədi
  • Təşkilatı hüquqi forması
  • Əsas biznes fəaliyyəti
  • Bazarda mövqeyi
  • Mövcud fəaliyyəti üzrə əsas maliyyə göstəriciləri

 

  1. Müəssisə haqqında ümumi məlumat

Bir biznes planın tərtibinə müəssisənin ətraflı təsviri göstərilir. Burada mütləq şəkildə toxunulmalı məlumatlar:

  • Müəssisənin rekvizitləri, quruluşu, vəzifə bölgüsü, işçilərin sayı;
  • Müəssisənin təsisçiləri və sahibləri, onların əsas kapitalda iştirak payları haqqında məlumat
  • Müəssisənin əsas vəsaitləri, mövcud maddi texniki bazası və kredit öhdəlikləri.
  • Müəssisənin tarixində mühüm nailiyyətlər olmuşdursa, onda onları da bu hissədə qeyd etmək olar.
  1. Rəhbərlik

Burada şirkətin təşkilati quruluşunu təsvir etməli, rəhbərlik haqqında məlumatı qeyd etməlisiniz. Bu sahədə təhsil və rəhbərlik təcrübəsi investisiya cəlb edilməsində əlavə bir üstünlük ola bilər.

  1. Biznes Tətqiqatı

Biznes planının əsas hissələrindən birində müəssisə sahibinin bazar vəziyyəti haqqında mövcud məlumatları nə dərəcədə uğurla cəmləşdirdiyini və məlumatları öz xeyrinə necə istifadə etdiyini göstərmək lazımdır. Biznes tədqiqatlarına daxildir:

  • Biznesin inkişaf tendensiyalarının təsviri və təhlili, onun məhsulun mövcudluğuna təsiri.
  • Biznesin inkişaf perspektivi
  • İxrac potensialının təsviri.

Bu hissəni yazarkən, xüsusilə də uzunmüddətli bir biznes planı tərtib olunarsa mütləq şəkildə mövcud iqtisadi vəziyyəti və gələcək üçün proqnozları nəzərə almaq lazımdır.

  1. Rəqabət

Demək olar ki, hər yeni məhsul və ya xidmətin mövcud rəqibləri olur.  Bu bölmədə bunları qeyd etmək lazımdır:

  • Potensial müştərilər
  • Bazarın oxşar təkliflərlə yetəri qədər dolu olması
  • Müəssisənin ən vacib rəqiblərinin təyini, onların üstünlükləri və mənfi cəhətləri
  • Müəssisənin rəqabətqabiliyyətlilik strategiyasının təyini

Müəssisənin güclü və zəif tərəflərini, təhlükəli halları və imkanlarını müəyyən edən strategiya biznes ideyasını qiymətləndirməyin ən asan və eyni zamanda etibarlı yollarından biridir.

  1. Məhsul / Xidmətin xüsusiyyətləri

Bu bölmədə məhsul və ya xidmət istehsalına həsr edilir. Daxil ediləcək ən vacib məqamlardan bəzilərini təqdim edirik:

  • İstehsal zəncirinin təsviri və texnologiyası
  • Məsulun və Xammalın xüsusiyyətləri
  • Tədarükçünün xüsusiyyətləri və zamanında çatdırılma planı.

İstehsal növündən asılı olaraq buraya eyni zamanda patentlər, istehsal müəssisələri, lazımi avadanlıqlar və s. barədə məlumatlar da əlavə edilməlidir.

  1. Marketinq planı

Bu bölmənin məqsədi satış bazarlarını və şirkət məhsullarının onun üzərindəki yerini xarakterizə etməkdir. Bir Marketinq planında bu məlumatlar olmalıdır:

  • Məhsul və ya xidmətin unikallığı haqqında məlumat
  • Qiymət və endirim siyasəti
  • İstehlakçı davranışı;
  • Planlaşdırılan reklam kampaniyaları

Marketinq planı potensial investoru layihənin lazımi tanınma alacağına və şirkətin yeni müştərilər cəlb edəcəyinə inandıracaq şəkildə hazırlanmalıdır.

  1. Planlaşdırılan layihənin reallaşdırılması

Burada ən azı 1 il ərzində hər ay şirkətə nə olacağı, hansı nəticələrin gözlənildiyi, hansı hədəflərin gerçəkləşəcəyi təsvir edilməlidir. Biznes planında zəruri resurslar (binalar, avadanlıqlar, lisenziyalar, əmək), təchizatçılar və alıcılarla hesablamalar barədə məlumatlar olmalıdır.

  1. Maliyyə Planlaması

Bu bölmə gəlirlər, gözlənilən mənfəət və zərəri ilə bağlı hesablamalarla əhatə edilməlidir. Çünki bu göstəricilərdən asılı olaraq biznes ideyasının həyat qabiliyyəti müəyyənləşdirilir. Bundan əlavə burada əlavə xərclər də nəzərə alınmalıdır. Eyni zamanda Biznes planda pul vəsaitlərinin hərəkəti barədə də məlumat verilməlidir. Bunun üçün  bir biznesplan tərtibatında yüksək kvalifikasiyalı mühasibi və konsaltinq mütəxəssisi dəvət etmək uyğundur.

Yüksək keyfiyyətli bir biznes planın tərtib edilməsi çox vaxt, diqqət və qətiyyət tələb edən bir işdir.

Oxşar xəbərlər

Çində Şirkət Qeydiyyatı

Çində Şirkət Qeydiyyatı

May 6, 2025
Çində Şirkət Qeydiyyatı: əsas mərhələlər və vergi xüsusiyyətləri Çin biznes üçün ən perspektivli ölkələrdən biri olaraq qalır. Dayanıqlı iqtisadiyyat, güclü…
Daha ətraflı
Azərbaycanda ƏDV: Əlavə Dəyər Vergisi üzrə tam bələdçi

Azərbaycanda ƏDV: Əlavə Dəyər Vergisi üzrə tam bələdçi

May 2, 2025
Əlavə Dəyər Vergisi (ƏDV) — Azərbaycanda tətbiq edilən əsas dolayı vergilərdən biridir və ölkə ərazisində satışa çıxarılan əksər mallara və…
Daha ətraflı
Ələt Azad İqtisadi Zonası (AFEZ)-Beynəlxalq uğura aparan yolunuz

Ələt Azad İqtisadi Zonası (AFEZ)-Beynəlxalq uğura aparan yolunuz

Aprel 7, 2025
Ələt Azad İqtisadi Zonası (AFEZ) — Azərbaycan hökuməti tərəfindən xarici investisiyaların cəlb olunması və qeyri-neft sektorunun inkişafı məqsədilə yaradılmış innovativ…
Daha ətraflı
Azərbaycanda filial və nümayəndəliyin qeydiyyatı — addım-addım təlimat

Azərbaycanda filial və nümayəndəliyin qeydiyyatı — addım-addım təlimat

Aprel 2, 2025
Azərbaycanda filial və ya nümayəndəlik açmaq təkcə hüquqi prosedur deyil, həm də Cənubi Qafqaz və MDB bazarlarına çıxış üçün strateji…
Daha ətraflı
Azərbaycanda vergi sistemi

Azərbaycanda vergi sistemi

Mart 26, 2025
Azərbaycanda Vergi Sistemi Azərbaycanda vergi sistemi Vergi Məcəlləsinə əsaslanır və həm fiziki, həm də hüquqi şəxsləri əhatə edir. Bu məqalədə…
Daha ətraflı
Xarici vətəndaşlar üçün Azərbaycanda şirkət açmaq: təlimat, sənədlər, vergilər

Xarici vətəndaşlar üçün Azərbaycanda şirkət açmaq: təlimat, sənədlər, vergilər

Mart 25, 2025
Xarici vətəndaşlar üçün Azərbaycanda şirkət açmaq: təlimat, sənədlər, vergilər Giriş Yeni və perspektivli bazara daxil olmaq istəyən xarici sahibkarlar üçün…
Daha ətraflı

“SME” konsaltinq şirkəti 1990 -cı ildə iqtisad elmləri doktoru və hüquqşünas Namazov İlqar tərəfindən təsis edilmişdir.

Yararlı linkər

  • Haqqımızda
  • Biznes plan
  • Treninqlər
  • Xidmətlər
  • Əlaqə
Menu
  • Haqqımızda
  • Biznes plan
  • Treninqlər
  • Xidmətlər
  • Əlaqə

Bizimlə əlaqə

  • +994 51232 49 59
  • [email protected]
  • Luxen Plaza, 31 Xətai prospekti, Bakı AZ1008

Sorğu göndər

© Smeltd.az. Site by Webline

Facebook-f Instagram Linkedin-in

Konsultasiya

“Müraciət et” düyməsini klikləməklə məxfi̇li̇k siyasəti̇ ilə razılaşırsınız.

Uğurla göndərildi.

  • Cookie bildirişi

Sayt istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün cookies-dən istifadə edir.

Qəbul et

Zeynalova Rimma

Baş hüquqşünas

2017-ci ildə Moskva Dövlət Sənaye Universitetində hüquq üzrə magistr dərəcəsini alıb.
Rimma Zeynalova 7 ildən çox hüquq sahəsində iş təcrübəsinə malikdir. O, korporativ hüquq, kommersiya hüququ, mübahisələrin həlli və vergi, əmək qanunvericiliyi sahəsində hüquqi məsləhətlər üzrə ixtisaslaşıb. Müştərilərlə iş, danışıqların aparılması və şirkətlərin məhkəmələrdə təmsil edilməsi sahəsində geniş təcrübəyə malikdir.

Sübhan Namazov

Təsisçisi və direktor

Biznesin idarə edilməsi və inkişafı sahəsində çoxillik təcrübəyə malikdir. O, Azərbaycan Qərb Universitetində menecment üzrə bakalavr dərəcəsi alıb və peşəkar fəaliyyətini əsas hüquq istiqamətlərinə yönəldib.
Onun ixtisaslaşması korporativ hüququ əhatə edir və bu sahədə şirkətlərə səmərəli idarəetmə və inkişaf üçün hüquqi əsaslar qurmaqda köməklik göstərir. Vergi hüququ sahəsində Sübhan vergi strategiyalarının optimallaşdırılmasını və qanunvericiliyə riayət edilməsini təmin edir, bu isə biznesin maliyyə planlaşdırılmasında uğura gətirib çıxarır. Maliyyə və bank hüququ sahəsində o, maliyyələşdirmə və bank əməliyyatlarının hüquqi aspektləri üzrə məsləhətlər verir, bu isə müştərilərin və tərəfdaşların maliyyə dayanıqlığını gücləndirir.
Bu sahələrdəki ekspert dəstəyi sayəsində Sübhan şirkətlərə mürəkkəb hüquqi və idarəetmə vəzifələrini həll edərək, öz məqsədlərinə çatmaqda uğurla köməklik göstərir.

Panfyorova Sofya

Mühasib

Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində dünya iqtisadiyyatı üzrə bakalavr dərəcəsini alıb. Mühasibat uçotu sahəsində iş təcrübəsinə malikdir. Uçotun aparılması, vergi hesabatlarının hazırlanması, maliyyə məlumatlarının təhlili və büdcələrin tərtibi üzrə ixtisaslaşıb. Peşəkar təcrübəsi müştərilərlə iş, maliyyə auditi və vergi qanunvericiliyinə riayət olunmasına nəzarəti əhatə edir.

İsmayılova Yelena

Kadr uçotu üzrə aparıcı mühasibdir

2006-cı ildə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində maliyyə və kredit ixtisası üzrə bakalavr dərəcəsini alıb. Yelena İsmayılova 15 ildən çox mühasibat və kadr uçotu sahəsində iş təcrübəsinə malikdir. O, əməkhaqqı uçotunun aparılması, kadr sənədləşməsinin hazırlanması, işçilərlə hesablaşmaların aparılması və əmək qanunvericiliyinə riayət olunmasına nəzarət sahəsində praktiki bacarıqlara sahibdir. O, əmək müqavilələrinin tərtibi, məzuniyyətlərin və müavinətlərin hesablanması, iş vaxtının uçotu və nəzarət orqanları ilə əməkdaşlıq sahəsində ixtisaslaşıb.

İsmayılov İsmayıl

Müştəri meneceri

Müştəri idarəçiliyi və dəstəyi sahəsində iş təcrübəsinə malikdir. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyasında bakalavr dərəcəsi alıb.
İsmayıl yeni müştərilərin axtarışı və cəlb edilməsi, korporativ tərəfdaşlarla uzunmüddətli münasibətlərin qurulması və müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün effektiv strategiyaların hazırlanması və həyata keçirilməsi üzrə ixtisaslaşıb. Onun bacarıqları danışıqlar aparmaq, müqavilələr bağlamaq və müştəri xidmətinin keyfiyyətini artırmaq üçün bazar məlumatlarını təhlil etməyi əhatə edir.

İsayevə Gülüstan

Kiçik hüquqşünas

2024-cü ildə Bakı Dövlət Universitetində hüquq üzrə bakalavr dərəcəsini alıb.
Gülüstan İsayevə hüquqi sənədlərin hazırlanması, hüquqi məsələlərin araşdırılması, görüşlərin təşkili və müqavilələrin müşayiəti sahəsində ixtisaslaşıb. O, işgüzar yazışmaların aparılması, müştərilərə məsləhət verilməsi və baş hüquqşünasa korporativ və kommersiya hüququ məsələlərində dəstək göstərmək bacarığına malikdir.

Hacıyeva Nazrin

Direktor assistenti

2018-ci ildə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində mühasibat uçotu və audit üzrə alıb.
Nazrin Hacıyeva 5 ildən çox rəhbərliyə inzibati dəstək göstərmə təcrübəsinə malikdir. O, iş qrafikinin koordinasiyası, görüşlərin və tədbirlərin təşkili, işgüzar yazışmaların aparılması, eləcə də hesabatların və sənədlərin hazırlanması üzrə ixtisaslaşıb. Layihələrin idarə edilməsi və insanlarla ünsiyyət qurmaq bacarığı sayəsində işçilərlə və müştərilərlə effektiv əməkdaşlıq edir.

Günel Bayramzadə

Biznes partnyor və icraçı direktor

Günel Bayramzadə Azərbaycan Dillər Universitetində İngilis dili üzrə bakalavr dərəcəsi almışdır. Rəhbərlik sahəsində geniş təcrübəyə malik olan Günel Bayramzadə SME şirkətində icraçı direktor və biznes tərəfdaşı kimi fəaliyyət göstərir. Strateji baxışı və əməliyyat fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsinə olan sadiqliyi ilə tanınan Günel Bayramzadə, şirkətin istiqamətinin formalaşdırılmasında və onun böyüməsinin təmin edilməsində əsas rol oynamışdır. İnnovasiyaların inkişafına və dinamik iş mühitinin yaradılmasına diqqəti SME-nin mühüm uğurlar qazanmasına kömək etmişdir. Fürsətləri düzgün qiymətləndirmə bacarığı və istedadların inkişafına olan həvəsi ilə Günel Bayramzadə hər bir komanda üzvünün şirkətin uğuruna töhfə verməsini təmin edir. O, həm qısamüddətli, həm də uzunmüddətli hədəflərə nail olmaqla uzaqgörən yanaşmanı qoruyub saxlamağa çalışır.

Əlizadə Cəfər

Maliyyə direktoru

2009-cu ildə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində audit ixtisası üzrə magistr dərəcəsini alıb. Cəfər Əlizadə maliyyə idarəçiliyi və vergi məsələləri sahəsində 15 ildən çox təcrübəyə malikdir. Büdcələrin idarə edilməsi, maliyyə təhlili, investisiya planlaşdırılması və vergi xərclərinin optimallaşdırılması üzrə ixtisaslaşıb. O, şirkətin gəlirliliyini artırmaq və davamlı inkişafını təmin etmək üçün maliyyə strategiyalarının hazırlanması və həyata keçirilməsi, eləcə də vergi uçotu və vergi planlaşdırılması sahəsində geniş təcrübəyə malikdir. Vergi hesabatlarının hazırlanması, vergi öhdəliklərinin optimallaşdırılması və vergi orqanları ilə əməkdaşlıq edir. Azərbaycan qanunvericiliyi və beynəlxalq vergi müqavilələri sahəsində dərin biliklərə malikdir, bu da ona müştəriləri vergi məsələləri üzrə uğurla məsləhətləndirməyə imkan verir.

Abdullayev Vuqar

Baş mühasib

Vuqar Abdullayev 14 ildən çox mühasibat sahəsində iş təcrübəsinə malikdir. Maliyyə uçotu, vergi planlaşdırılması, audit və büdcələşdirmə sahəsində dərin biliklərə sahibdir. O, maliyyə hesabatlarının hazırlanması, vergi risklərinin idarə edilməsi, maliyyə axınlarının nəzarəti və normativ tələblərə riayət olunmasının təmin edilməsi üzrə ixtisaslaşıb.

WHATSAPP

ZƏNG ET