Azərbaycanda (procurement) satınalmalar

Günbəgün şirkətlərdə alış siyasəti daha çox rol oynayır. Kiçik şirkətlərə böyük oyunçularla rəqabətli mübarizədə qalmaq üçün özlərinin satdıqları malları n minimum qiymətlərinə ehtiyacı var. Satınalmalar (procurement) təşkilatın fəaliyyəti üçün həyati əhəmiyyət kəsb edən xarici qüvvələrdən malların, xidmətlərin və işlərin alınması kimi müəyyən olunur. Satınalmalar prosesini iki hissəyə bölmək olar: təchizatçıların (procurement) axtarışını əhatə edən ilkin process və alqı-satqı (purchasing) əməliyyatlarını əhatə edən sonrakı proses.

Satınalma (procurement) funksiyasının məqsədi müəssisəyə aşağıdakı üstünlükləri verməkdir:

Satınalma (purchasing) prosesi sadəcə doğru mal və ya xidmətləri tam uyğun qiymətə doğru zamanda doğru yerə çatdırmağı hədəfləyir.

 

         Satın almağın (procurement) vacib olmasının 15 səbəbi?

 

  1. Uzun müddətdir məhsuldar əməkdaşlıq etdiyimiz təchizatçılarımızın SME-yə (Kiçik və Orta Müəssisələrə) INAMI. Bu da öz növbəsində alışlarınızı operativ şəkildə (dərhal) həyata keçirməyə, kapitala qənaət etməyə və sifarişinizi tam vəziyyətdə və vaxtında çatdırmağa imkan verir.
  2. HƏCMLƏRİN KONSOLİDASİYASI. SME (Kiçik və Orta Müəssisələr)-in vəsaiti vasitəsilə bir neçə müştərinin müəyyən mal və ya xidmətlərini satın almağı birləşdiririk. Nəticədə, təchizatçılardan özünüz etdiyinizdən daha yaxşı şərtlər əldə edirik.
  3. SÖVDƏLƏŞMƏ AUTSORSİNQİ (kənardan mənbələrin cəlb edilməsi). Bizdə heç bir fasilə (işsiz qalma) olmur; Axı məzuniyyət, xəstəlik məzuniyyəti və işçilərin vaxtında dəyişdirilməsi – bizim vəzifələrimizdir.
  1. Şirkət, malların, işlərin və xidmətlərin alınması üçün RISKLƏRIN MİNİMUMA ENDİRİLMƏSİNİ və pul vəsaitlərinin səmərəli xərclənməsini təmin edən bir təchizatçı seçmək üçün şəffaf prosedurlardan istifadə etmək siyasətinə riayət edir.
  2. Ümumi şirkətin alqı-satqı ilə məşğul ola bildiyi halda, niyə hər bir firmada satın alma şöbəsində BİR NEÇƏ MÜTƏXƏSSİS saxlamalaq lazımdır? QƏNAƏT göz qabağındadır.
  3. Məhsulların yenidən yüklənməsi və bir və ya bir neçə şirkət üçün minimum mal partiyalarının saxlanması üçün kiçik bir sahənin anbar yerlərinin KIRAYƏSI;
  4. Cəmiyyətdəki şirkətlər arasında yüklərin hərəkətini təmin etmək üçün nəqliyyat vasitələrinin İCARƏYƏ GÖTÜRÜLMƏSİ.
  5. İcma şirkətləri ilə məhsul tədarük edən şirkətlər arasında hesablaşmalar aparmaq üçün mühasibin muzdla işə götürülməsi və ya şirkətinizdə artıq mövcud olan mühasibin işi üçün əlavə ödənişin verilməsi. Və bu MÜHASIB işi iki qat artdıqdan sonra nə qədər effektiv şəkildə xidmətlərini təqdim edəcək?
  6. VERGILƏRIN yuxarıda göstərilən səbəblərdən ödənilməsi.
  7. Daxili alıcılarınız yaxşı işləsə və heç bir problem olmasa belə, səmərəli satınalma bir reallıqdır, эффективные закупки – реальность, onsuz da satın-almalar səbəbindən gəlirin NATAMAM ALINMASInın bir neçə əlamətləri mövcud olaraq qalır.
  8. Şirkət daxili prosesləri təsvir etmək qabiliyyətinə malik deyilsə, çünki satınalmalarda yalnız ayrı-ayrı insanlar “GIZLI” BİLİKLƏRƏ malikdirlər. Və onlar təcili operativ (əməli) vəzifələrlə o qədər məşğul olurlar ki, bir an belə diqqətlərini yayındıra bilmirlər.
  9. Alqı-satqı funksiyası ƏLLƏ IDARƏETMƏ ÜZƏRINDƏ işləyir və ya yalnız işçilərin sürətli ağlı sayəsində. Prosedurlar var, amma əslində hər şey fərqli işləyir.
  10. UYĞUN OLMAYAN, səhv XƏRCLƏR. Məsələn, mövsümi ödənişlər gözlənilmədən düşür. Tenderlər anlaşılmaz bir tərzdə keçir və yoxlamaları aparmaq asan olmur.
  11. Mütəxəssisləriniz sifarişə əlavə olunan SƏNƏDLƏRDƏ vacib məqamlara hər zaman diqqətlə baxmırlar, ki, bu da malların gömrük rəsmiləşdirilməsi zamanı problemlər yaradır. Məsələn, ödəmə müddətinə və ya hesab -fakturada səhv nömrəyə görə daşıyıcılara əlavə ödənişlər əlavə gömrük xərclərinə səbəb olur, sifarişin gecikdirilməsi sizə və müştərilərinizə malların çatdırılmasının gecikməsi deməkdir.
  12. Sahibkar və ya CEO (baş icraçı direktor), satınalma prosesində DOLANDIRICILIQ, rüşvətxorluq və yana çəkmələr üçün BACALARIN olduğunu hiss edir. Bu sadəcə bir fonitdir. Bəlkə onları tapmağın vaxtı gəlib?

Göstərilən xidmətlər

 

Niyə SME ?

Şirkətimiz, dünyanın bütün ölkələrində, şirkətin texniki və iqtisadi tələblərinə cavab verən təchizatçıların seçilməsi yolu ilə lazımi mal və xidmətlərin mövcudluğuna zəmanət verməklə Azərbaycanda satınalma (procurement) xidmətləri göstərir. Təchizatçılarla uzunmüddətli ortaqlıqlar qurmaq, digər şeylər arasında ümumi kapital artımını dəstəkləmək, keyfiyyət təminatı haqqında məlumat mübadiləsi və mütəmadi olaraq məlumat mübadiləsi, habelə yenilikləri inkişaf etdirməkdən ibarət olan Satınalmalar Departamentinin işçilərinin vəzifələrindən biridir. Effektiv bir satınalma (procurement) strategiyası çox şey edə bilər. Məsələn, sərfəli şərtlər və qiymətləri müzakirə edərək şirkətin puluna qənaət edə bilər. Həm də təchizatçıların keyfiyyətini, səmərəliliyini və vaxtında olmasını təmin edə bilər. Rəsmi müqavilə əsasında işləyirik və məsuliyyət daşıyırıq.