Azərbaycanda MMC qeydiyyatı
Qəbul edilmiş bir sıra dövlət proqramları kiçik və orta sahibkarlığın formalaşmasında, inkişafında və daha da irəliləməsində müstəsna rol oynamışdır. Vergi sistemi sahibkarlıq üçün tələblərə uyğun olaraq daim təkmilləşdirilir. Azərbaycan Respublikasının qəbul edilmiş vergi məcəlləsi sivil hüquqi vergi sisteminin yaradılmasına zəmin yaratdı.
Hər bir işə başlamadan öncə işin detalları ətraflı şəkildə araşdırılıb, təyin edilməlidir. Məlumdur ki, müəssisələrin qeydiyyatı heç də asan olmayan, zaman tələb edən bir prosesdir.
MMC qeydiyyatına başlamadan əvvəl, işin xırdalıqları, tələb olunan addımlar detallı şəkildə araşdırılıb təyin edilməlidir. Müəssisənin, qanunvericiliyə uyğun olaraq düzgün şəkildə qeydiyyatdan keçirilməsi peşəkarcasına yerinə yetirməlidir. Bu səbəbdən qeydiyyat işini mütəxəssislərə həvalə etmək lazımdır. Mühasibatlıq və Hüquqşünaslıq sahəsində böyük təcrübəyə malik olan mütəxəssislərimiz, sizin üçün bu işi yüksək peşəkarlıqla yerinə yetirməyə hazırdırlar.
“Xidmətlərimizdən yararlanaraq, siz dəyərli vaxtınıza qənaət etmiş olacaqsınız”
Niyə məhz bizi seçməlisiniz?
- Sahibkarlığa başlayanlar üçün 500-dən çox müəssisə yaratmış şirkət;
- Əməkdaşlarımızın bilik və təcrübəsinə əminik. Onların hər biri öz işinin yüksək səviyyəli peşəkarıdır;
- Bank köçürməsi və ödənilməsi əsasında iş qurmaq imkanı;
- Fəaliyyət göstərdiyimiz illər ərzində biz bir çox hüquqi proseslər həll etmişik və bu işdə sizə sərfəli təkliflərimizi etməyə hazırıq;
- Müştərilərimizin vaxtına dəyər verərək, işləri hər zaman vaxtında və hədda vaxtından tez təhvil veririk.
Hüquqi şəxsin qeydiyyat müddəti 2 iş günüdür.
Birinci addım
Şirkətimiz yeni şirkətin qeydiyyat prosesində, əvvəldən sonuna qədər bütün prosesi nəzarətdə saxlayır. İlk növbədə yeni yaradılacaq şirkətin qeydiyyatına başlamaq üçün şirkət haqqında ilkin məlumatlar müəyyənləşdirilməlidir:
- Şirkətin adı
- Təşkilati hüquqi forma;
- Təsisçilər və direktorun sənədlərinin surəti (şəxsiyyət vəsiqəsi və pasport);
- İştirakçıların tərkibi haqqında məlumat (nizamnamə fondunda pay bölgüsü);
- Direktor (icra edici rəhbər) haqqında məlumat;
- Fəaliyyət növləri;
- Hüquqi ünvanı;
- Nizamnamə kapitalının həcmi;
- Vergi sistemi;
- Hesab açılacaq bank haqda məlumat;
MMC Qeydiyyatı üçün tələb olunan sənədlər aşağıdakilardır:
İkinci addım:
- Hüquqi şəxsin qeydiyyatı üçün ərizə və blankların tərtibi;
- Etibarnamə;
- Azercell ASAN imza (elektron imza) alınması;
- Nizamnamə;
- Qərar.
Məlumatlar əldə edildikdən sonra şirkətimizin əməkdaşları tənzimləyici orqanlara hüquqi şəxsin yaradılması barədə məlumat vermək üçün lazımi sənədləri hazırlayacaqlar.
Hüquqi şəxsin qeydiyyatından sonra biznes əməliyyatlarına başlamamışdan öncə növbəti praktiki addımların atılması zəruridir:
Üçüncü addım
- Əmr;
- Banka təqdim edilən imza kartının tərtibi;
- Elektron kargüzarlıq vasitəsi ilə Şirkət üçün müvafiq şəhadətnamə dublikatın göndərilməsi ilə bank hesabının açılması;
- Şirkətin möhürünün hazırlanması ;
- Direktor və digər işçilərin əmək müqavilələrinin bağlanması;
- Cari hesabın açılması.
Niyə müəssisə qeydiyyatını mütəxəssislərə həvalə etmək lazımdır?
Ərizəni təqdim etdikdən sonra, Vergi Departamentinin əməkdaşları 2 gün ərzində sənədləri yoxlayır. Bu dövrün sonunda, vergi müfəttişi məlumatların vahid dövlət reyestrinə daxil edilməsi və ya rədd edilməsi barədə qərar verir.
Mənfi qərarın səbəbi:
- sənədlərdəki səhvlər və ya uyğunsuzluqlar;
- prosedur incəlikləri barədə yetərincə məlumatın olmaması səbəbindən qanunların tələblərinin pozulması;
Qeydiyyat prosesi peşəkar mütəxəssislərə həvalə edilsə, rədd cavabı alınmaz, həmçinin vaxtınıza qənaət edərsiniz ,notarius və dövlət rüsumlarına ediləcək artıq xərclərdən azad olarsınız
Korporativ hüquq və müflisləşmə sahəsində əlavə xidmətlər
- Xarici investisiyalı şirkətlərin yaradılması və qeydiyyatı;
- Nümayəndəlik və filialların yaradılması və qeydiyyatı;
- Azərbaycanda hüquqi şəxsin ləğv edilməsi;
- Paylar üzrə əməliyyatlar, payçılar arasında olan razılaşmaları, investisiya razılaşmaları və müqavilələrin hazırlanması və bu hallar üzrə vergi və hüquq məsləhətləri;
- Rezident olmayan fiziki şəxslər üçün iş icazəsinin və digər sənədlərin alınması;
- Sənədlərin apostilizasiyası (leqallaşdırılması);
- Təsisçi heyətinin və direktorun dəyişdirilməsi;
- Fəaliyyət növlərinin dəyişdirilməsi və əlavə edilməsi;
- Nizamnamə kapitalının dəyişdirilməsi;
- Qapalı və Açıq Səhmdar Cəmiyyətlərinin təsis edilməsi və qeydiyyatı Azərbaycanda;
- Qiymətli kağızların (səhmlərin) icra orqanı və depozitar mərkəzində qeydiyyatı.