Sahibkarların Məsləhət Evi

  • +994 50 200 50 22
  • +994 12 533 01 11
  • [email protected]
  • Az
    • En
Facebook-f Instagram Linkedin-in
  • Az
    • En
  • Haqqımızda
  • Treninqlər
    • Biznes-plan üzrə
    • Mühasibat üzrə
  • Xidmətlər
    • Satış şöbəsinin qurulması
    • Maliyyə & Mühasibatlıq
    • MMC qeydiyyatı
    • Qiymətləndirmə
    • Miqrasiya və daimi yaşayış
    • Əcnəbilərin şirkət qeydiyyatı
    • Biznesin alqı-satqısı
    • Əmlak hüququ
    • Audit
    • Satınalma və təchizat
    • Biznes plan
      • SİF
      • AKİA
      • İZKF
      • İKT
      • İnvestisiya təşviqi
      • Biznes plan nümunələri
  • Bloq
  • Referanslar
  • FAQ
  • Əlaqə
Menu
  • Haqqımızda
  • Treninqlər
    • Biznes-plan üzrə
    • Mühasibat üzrə
  • Xidmətlər
    • Satış şöbəsinin qurulması
    • Maliyyə & Mühasibatlıq
    • MMC qeydiyyatı
    • Qiymətləndirmə
    • Miqrasiya və daimi yaşayış
    • Əcnəbilərin şirkət qeydiyyatı
    • Biznesin alqı-satqısı
    • Əmlak hüququ
    • Audit
    • Satınalma və təchizat
    • Biznes plan
      • SİF
      • AKİA
      • İZKF
      • İKT
      • İnvestisiya təşviqi
      • Biznes plan nümunələri
  • Bloq
  • Referanslar
  • FAQ
  • Əlaqə
  • Az
    • En
  • +994 50 200 50 22
  • Konsultasiya

Maliyyə & Mühasibatlıq

SME MMC şirkəti tərəfindən Azərbaycanda göstərilən mühasibat xidmətləri

«SME» MMC şirkəti birdəfəlik konsultasiyalardan biznesin tam mühasibatlıq müşayiətinə qədər geniş spektrdə mühasibat xidmətləri təqdim edir.

Mühasibat hesabatlarının aparılmasını həvalə etməyə üstünlük verən şirkətlərin sayı artmaqdadır. Bəzi müəssisələrdə kompleks şəkildə mühasibat xidmətlərinə ehtiyac duyulursa, digər təşkilatlarda daha dar sahə üzrə mütəxəssisin epizodik iştirakı, artan iş həcmi ilə əlaqədar müvəqqəti kömək və ya layihə üzrə əlavə dəstək tələb olunur. «SME» MMC şirkəti istər hüquqi şəxslərə, istərsə də fərdi sahibkarlara mühasibat uçotu xidmətlərini təklif edir. Mühasibatlığın distant qaydada aparılması Azərbaycanda xüsusən kiçik və orta biznes üçün aktualdır. Bəzən müəssisələrdə ayrıca mütəxəssis üçün ştat açmaq sərfəli olmur. Halbuki, biznes aləminin reallıqları mühasibin daimi iştirakını tələb edir. Bu problemdən optimal çıxış yolu seçim əsasında konkret tip xidmətlərin daxil edildiyi aylıq əsasla göstərilən mühasibat xidmətləridir. Bu, bütün cari məsələləri effektiv və sərfəli şəkildə həll etməyə, zərurət yarandıqda isə vergi və ya mühasibat sahəsində daha qlobal məsələlərin həllini tapmağa imkan verir.

Üstünlüklərimiz 

  1. Müştərilərin gündəlik dəstəklənməsi və konsultasiyaların aparılması;
  2. Mühasibat xidmətlərinin göstərilməsi haqqında rəsmi müqavilə bağlayırıq və göstərdiyimiz fəaliyyətə görə məsuliyyət daşıyırıq;
  3. Ştatlı mühasib üçün çəkilən xərclərdən 40-60 % aşağı qiymət;
  4. İxtisaslaşmış mütəxəssislər;
  5. Müştəri məlumatlarının məxfiliyinin qorunması;
  6. Vergiləri optimallaşdırırıq;
  7. Mühasibatlıqla bağlı xərclərinizi minimallaşdırırıq.

 

Təşkilatlara və fiziki şəxslərə mühasibat xidmətlərinin göstərilməsi

«SME» MMC şirkəti Bakı şəhərində fəaliyyət göstərən müəssisələrə, MMC və Fiziki şəxslərə mühasibat xidmətlərini təklif edir. Biznesin yaradılmasının və inkişafının bütün mərhələlərində ixtisaslaşmış şəkildə iştirak etməyə: firmaların qeydiyyata alınmasında, sənəd dövriyyəsinin təşkil olunmasında və bütün növ  hesabatların təqdim olunmasında yardım etməyə hazırıq.

Mühasibat xidmətlərinin göstərilməsi həm birdəfəlik, həm də sistematik qaydada həyata keçirilə bilər. Abunəçiyə göstərilən xidmətin dəyəri işlərin həcmindən və seçilmiş istiqamətdən asılı olaraq dəyişir.

 

Göstərdiyimiz mühasibat və kadr uçotu xidmətləri

Mühasibatlıq üzrə:

  • ƏDV bəyannaməsinin tərtib və təqdim edilməsi;
  • ƏDV üzrə əvəzləşmələrin verilməsi
  • ƏDV üzrə dövlət büdcəsi ilə hesablaşmalar
  • 1C proqram təminatında əməliyyatların, gəlir və xərclərin qeydiyyatının aparılması;
  • Ödəmə mənbəyi üzrə bəyannamə;
  • Mənfəət vergisi bəyannaməsi;
  • Əmlak vergisi bəyannaməsi
  • Gündəlik əməliyyatların(invoysların, elektron qaimə fakturaların, ödəniş tapşırıqlarının) hazırlanması;
  • Vergi hesabatlarının göndərilməsi;
  • Dövlət sosial müdafiə fondu üzrə hesabatlar;
  • Dövlət statistika orqanlarına hesabatlar;
  • Digər dövlət orqanlarına təqdim edilən hesabatların verilməsi.
  • Əmək haqqının hesablanması;
  • Əsas vəsaitlərin uçotu;
  • YGB üzrə əməliyyatların aparılması;
  • Müqavilələrin hazırlanması və yoxlanması;
  • Vergi orqanı ilə yazışmaların aparılması;
  • Mühasibat, vergi qanunvericiliyi, maliyyə sahəsində məsləhətlərin verilməsi;
  • Daxili audit;

Kadr uçotu üzrə:

  • İşçilərin işə qəbulu və işdən azad edilməsi ilə bağlı sənədləşmələr;
  • Əmək müqaviləsinin bağlanması, dəyişiklik edilməsi, xitam verilməsi və elektron informasiya sisteminə daxil edilməsi;
  • Əmək kitabçalarının açılması və qeydiyyatının aparılması;
  • Müəssisə üzrə müvafiq ştat cədvəlinin hazırlanması;
  • Maddi məsuliyyət haqqında müqavilənin hazırlanması;

Nəyə görə mühasibat şirkəti ilə işləmək mühasibi işə götürməkdən daha sərfəlidir?

Bir nəfər belə ştatlı mühasibin işləməsi üçün kompüter, telefon və digər orqtexnika ilə təchiz edilmiş iş yerinin olması, mühasibat proqramlarının əldə edilməsi və onların quraşdırılması tələb olunur.

Autsorsinq zamanı isə mütəxəssis proqram təminatı da daxil olmaqla, tələb olunan hər bir şeyə malik olduğuna görə, artıq vəsaitin xərclənməsi tələb olunmur.

Ştatlı işçi iş yerində olub-olmamağından asılı olmayaraq (məzuniyyət, dekret, xəstəliklə bağlı məzuniyyət və s. ilə əlaqədar) hər zaman əmək haqqının ödənməsini tələb etmək hüququna malikdir. Bundan əlavə, daima vergi və maaş ödənişlərinin həyata keçirilməsi tələb olunur.

  • Ştatlı mühasib üçün çəkilən xərclərdən 40-60 % aşağı qiymət;
  • Şirkətimizin ixtisaslaşmış əməkdaşlardan ibarət ştat;
  • Bütün iş günlərində mühasibatlığın əlçatan olması;
  • Xəstəliksiz, dekretsiz, məzuniyyətsiz xidmət;
  • Mühasibat proqramlarına, hüquq proqramlarına çəkilən xərclərə, inzibati xərclərə qənaət;
  • Vaxta qənaət;

 

necə işləyəcəyik?

MÜHASİB

 

Baş mühasib təyin ediləcək. “SME” MMC-də sizinlə əsas əlaqə quran şəxs o olacaq.

 

 1С BAZA

1C proqram təminatında əməliyyatların, gəlir və xərclərin qeydiyyatının aparılması

 

BULUD SİSTEMİ

Sənədləri yükləmək üçün sizin üçün «YANDEX» buludda bir yaddaş yaradırıq. Onları kompüterinizdən və ya telefonunuzdan göndərin, istədiyiniz kimi, əsas odur ki, oxuya bilək. Həm də onlar hər zaman və sistematik şəkildə sizin istifadənizdə olacaqdır.

 

BANKÇILIQ


İmzalanma hüququ olmadan onlayn bankçılığınıza giriş əldə edirik. Bütün göndərilən ödənişlər yalnız sizin razılığınızla həyata keçiriləcəkdir. Əməliyyatlar haqqında məlumat yükləyəcəyik və imza üçün ödəmə sifarişləri yaradacağıq

HESABATLAR

İnternet Vergi İdarəsində onlayn kabinetinizə giriş əldə edirik. Yenə də sizin razılığınız olmadan sənədləri imzalamayacağıq. Hesabatlar hazırlayırıq, elektron sənədlər yükləyirik və yaradırıq sizin razılığınızdan sonra hesabatarı göndəririk

 

ÜNSİYYƏT

Whatsapp şəbəkəsi vasitəsi ilə ünsiyyət üçün bir qrup yaradırıq. Qrupda Siz, Baş Mühasib, olacaq grupa əlavə etmək üçün lazım olduğunu düşündüyünüz bütün işçiləriniz və seçdiyiniz xidmətlərdən asılı olaraq əlavə işçilərimiz olacaq.

 

İŞLƏYİRİK!

Əməkdaşlığımıza başlayırıq!

“SME” konsaltinq şirkəti 1990 -cı ildə iqtisad elmləri doktoru və hüquqşünas Namazov İlqar tərəfindən təsis edilmişdir.

Yararlı linkər

  • Haqqımızda
  • Biznes plan
  • Treninqlər
  • Xidmətlər
  • Əlaqə
Menu
  • Haqqımızda
  • Biznes plan
  • Treninqlər
  • Xidmətlər
  • Əlaqə

Bizimlə əlaqə

  • +994 51232 49 59
  • [email protected]
  • Luxen Plaza, 31 Xətai prospekti, Bakı AZ1008

Sorğu göndər

© Smeltd.az. Site by Webline

Facebook-f Instagram Linkedin-in

Konsultasiya

“Müraciət et” düyməsini klikləməklə məxfi̇li̇k siyasəti̇ ilə razılaşırsınız.

Uğurla göndərildi.

  • Cookie bildirişi

Sayt istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün cookies-dən istifadə edir.

Qəbul et

Zeynalova Rimma

Baş hüquqşünas

2017-ci ildə Moskva Dövlət Sənaye Universitetində hüquq üzrə magistr dərəcəsini alıb.
Rimma Zeynalova 7 ildən çox hüquq sahəsində iş təcrübəsinə malikdir. O, korporativ hüquq, kommersiya hüququ, mübahisələrin həlli və vergi, əmək qanunvericiliyi sahəsində hüquqi məsləhətlər üzrə ixtisaslaşıb. Müştərilərlə iş, danışıqların aparılması və şirkətlərin məhkəmələrdə təmsil edilməsi sahəsində geniş təcrübəyə malikdir.

Sübhan Namazov

Təsisçisi və direktor

Biznesin idarə edilməsi və inkişafı sahəsində çoxillik təcrübəyə malikdir. O, Azərbaycan Qərb Universitetində menecment üzrə bakalavr dərəcəsi alıb və peşəkar fəaliyyətini əsas hüquq istiqamətlərinə yönəldib.
Onun ixtisaslaşması korporativ hüququ əhatə edir və bu sahədə şirkətlərə səmərəli idarəetmə və inkişaf üçün hüquqi əsaslar qurmaqda köməklik göstərir. Vergi hüququ sahəsində Sübhan vergi strategiyalarının optimallaşdırılmasını və qanunvericiliyə riayət edilməsini təmin edir, bu isə biznesin maliyyə planlaşdırılmasında uğura gətirib çıxarır. Maliyyə və bank hüququ sahəsində o, maliyyələşdirmə və bank əməliyyatlarının hüquqi aspektləri üzrə məsləhətlər verir, bu isə müştərilərin və tərəfdaşların maliyyə dayanıqlığını gücləndirir.
Bu sahələrdəki ekspert dəstəyi sayəsində Sübhan şirkətlərə mürəkkəb hüquqi və idarəetmə vəzifələrini həll edərək, öz məqsədlərinə çatmaqda uğurla köməklik göstərir.

Panfyorova Sofya

Mühasib

Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində dünya iqtisadiyyatı üzrə bakalavr dərəcəsini alıb. Mühasibat uçotu sahəsində iş təcrübəsinə malikdir. Uçotun aparılması, vergi hesabatlarının hazırlanması, maliyyə məlumatlarının təhlili və büdcələrin tərtibi üzrə ixtisaslaşıb. Peşəkar təcrübəsi müştərilərlə iş, maliyyə auditi və vergi qanunvericiliyinə riayət olunmasına nəzarəti əhatə edir.

İsmayılova Yelena

Kadr uçotu üzrə aparıcı mühasibdir

2006-cı ildə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində maliyyə və kredit ixtisası üzrə bakalavr dərəcəsini alıb. Yelena İsmayılova 15 ildən çox mühasibat və kadr uçotu sahəsində iş təcrübəsinə malikdir. O, əməkhaqqı uçotunun aparılması, kadr sənədləşməsinin hazırlanması, işçilərlə hesablaşmaların aparılması və əmək qanunvericiliyinə riayət olunmasına nəzarət sahəsində praktiki bacarıqlara sahibdir. O, əmək müqavilələrinin tərtibi, məzuniyyətlərin və müavinətlərin hesablanması, iş vaxtının uçotu və nəzarət orqanları ilə əməkdaşlıq sahəsində ixtisaslaşıb.

İsmayılov İsmayıl

Müştəri meneceri

Müştəri idarəçiliyi və dəstəyi sahəsində iş təcrübəsinə malikdir. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyasında bakalavr dərəcəsi alıb.
İsmayıl yeni müştərilərin axtarışı və cəlb edilməsi, korporativ tərəfdaşlarla uzunmüddətli münasibətlərin qurulması və müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün effektiv strategiyaların hazırlanması və həyata keçirilməsi üzrə ixtisaslaşıb. Onun bacarıqları danışıqlar aparmaq, müqavilələr bağlamaq və müştəri xidmətinin keyfiyyətini artırmaq üçün bazar məlumatlarını təhlil etməyi əhatə edir.

İsayevə Gülüstan

Kiçik hüquqşünas

2024-cü ildə Bakı Dövlət Universitetində hüquq üzrə bakalavr dərəcəsini alıb.
Gülüstan İsayevə hüquqi sənədlərin hazırlanması, hüquqi məsələlərin araşdırılması, görüşlərin təşkili və müqavilələrin müşayiəti sahəsində ixtisaslaşıb. O, işgüzar yazışmaların aparılması, müştərilərə məsləhət verilməsi və baş hüquqşünasa korporativ və kommersiya hüququ məsələlərində dəstək göstərmək bacarığına malikdir.

Hacıyeva Nazrin

Direktor assistenti

2018-ci ildə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində mühasibat uçotu və audit üzrə alıb.
Nazrin Hacıyeva 5 ildən çox rəhbərliyə inzibati dəstək göstərmə təcrübəsinə malikdir. O, iş qrafikinin koordinasiyası, görüşlərin və tədbirlərin təşkili, işgüzar yazışmaların aparılması, eləcə də hesabatların və sənədlərin hazırlanması üzrə ixtisaslaşıb. Layihələrin idarə edilməsi və insanlarla ünsiyyət qurmaq bacarığı sayəsində işçilərlə və müştərilərlə effektiv əməkdaşlıq edir.

Günel Bayramzadə

Biznes partnyor və icraçı direktor

Günel Bayramzadə Azərbaycan Dillər Universitetində İngilis dili üzrə bakalavr dərəcəsi almışdır. Rəhbərlik sahəsində geniş təcrübəyə malik olan Günel Bayramzadə SME şirkətində icraçı direktor və biznes tərəfdaşı kimi fəaliyyət göstərir. Strateji baxışı və əməliyyat fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsinə olan sadiqliyi ilə tanınan Günel Bayramzadə, şirkətin istiqamətinin formalaşdırılmasında və onun böyüməsinin təmin edilməsində əsas rol oynamışdır. İnnovasiyaların inkişafına və dinamik iş mühitinin yaradılmasına diqqəti SME-nin mühüm uğurlar qazanmasına kömək etmişdir. Fürsətləri düzgün qiymətləndirmə bacarığı və istedadların inkişafına olan həvəsi ilə Günel Bayramzadə hər bir komanda üzvünün şirkətin uğuruna töhfə verməsini təmin edir. O, həm qısamüddətli, həm də uzunmüddətli hədəflərə nail olmaqla uzaqgörən yanaşmanı qoruyub saxlamağa çalışır.

Əlizadə Cəfər

Maliyyə direktoru

2009-cu ildə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində audit ixtisası üzrə magistr dərəcəsini alıb. Cəfər Əlizadə maliyyə idarəçiliyi və vergi məsələləri sahəsində 15 ildən çox təcrübəyə malikdir. Büdcələrin idarə edilməsi, maliyyə təhlili, investisiya planlaşdırılması və vergi xərclərinin optimallaşdırılması üzrə ixtisaslaşıb. O, şirkətin gəlirliliyini artırmaq və davamlı inkişafını təmin etmək üçün maliyyə strategiyalarının hazırlanması və həyata keçirilməsi, eləcə də vergi uçotu və vergi planlaşdırılması sahəsində geniş təcrübəyə malikdir. Vergi hesabatlarının hazırlanması, vergi öhdəliklərinin optimallaşdırılması və vergi orqanları ilə əməkdaşlıq edir. Azərbaycan qanunvericiliyi və beynəlxalq vergi müqavilələri sahəsində dərin biliklərə malikdir, bu da ona müştəriləri vergi məsələləri üzrə uğurla məsləhətləndirməyə imkan verir.

Abdullayev Vuqar

Baş mühasib

Vuqar Abdullayev 14 ildən çox mühasibat sahəsində iş təcrübəsinə malikdir. Maliyyə uçotu, vergi planlaşdırılması, audit və büdcələşdirmə sahəsində dərin biliklərə sahibdir. O, maliyyə hesabatlarının hazırlanması, vergi risklərinin idarə edilməsi, maliyyə axınlarının nəzarəti və normativ tələblərə riayət olunmasının təmin edilməsi üzrə ixtisaslaşıb.

WHATSAPP

ZƏNG ET