Azərbaycanda əcnəbilər üçün müəssisələrin qeydiyyatı
Azərbaycanın vergi xidməti tərəfindən aparılan islahatlar beynəlxalq reytinqlərdə yüksək nəticələr əldə etmək üçün zəmin yaradır. Ümumdünya Bankının dünyanın 190 ölkəsində biznesin həyata keçirilməsinin asanlığı üzrə öz reytinqini təqdim edən “Doing Business 2019” adlı hesabatında Azərbaycan Respublikası mövqeyini irəlilədərək, 25-ci yerdə qərarlaşmışdır.
“Biznesin aparılması” – “Biznesin başlanması” və “Vergilərin ödənişi” adlı iki göstərici bilavasitə vergi qoyuluşu məsələləri ilə əlaqədardır. Azərbaycan hər iki göstərici üzrə mövqelərini olduqca yaxşılaşdırmış, ötən ilə ərzində “Biznesin başlanması” göstəricisi üzrə 18-ci yerdən 9-cu yerə, “Vergilərin ödənişi” göstəricisi üzrə isə 35-ci yerdən 28-ci yerə yüksəlmişdir.
Azərbaycanda hüquqi şəxsin qeydiyyatı “vahid pəncərə” prinsipinə əsasən həyata keçirilir, bunun üçün vergi xidmətinə təqdim olunan ərizəyə baxılma müddəti isə cəmi iki iş günü təşkil edir. Şirkət Azərbaycanda qeydiyyata alındıqda, onun vergi xidmətində qeydiyyata alınması da eyni anda həyata keçirilir. Qeydiyyatdan keçəndən sonra fəaliyyətə başlamaq üçün bəzi hərəkətlər yerinə yetirilməlidir: büdcədən kənar fondlarda və statistik uçot orqanlarında uçota aldırmaq, hesablaşma hesabı açmaq.
Əcnəbilər üçün şirkətin qeydiyyat proseduru demək olar ki, Azərbaycan vətəndaşları üçün olduğu kimidir. Fərq yalnız təqdim olunan sənədlər toplusundadır.
Şirkətin təsis edilməsi zamanı təsisçinin AR ərazisində yaşaması məcburi şərt deyil, təsisçinin yaşamaq üçün icazə vəsiqəsi və ya yaşayış üçün icazə sənədinin olmsı tələb olunmur. Xaricdə yaşayaraq da biznesə sahib olmaq mümkündür.
Xarici vətəndaş işləmək üçün icazə alana qədər də MMC-nin direktoru ola bilər, qeydiyyatdan sonra o, təsisçi kimi Azərbaycanda müvəqqəti yaşayış yeri almaq üçün miqrasiya xidmətinə müraciət etmək hüququna malikdir.
Xarici vətəndaş Azərbaycanda yaşamadan MMC direktoru ola bilər.
Niyə məhz bizi seçməlisiniz?
Avropa yenidənqurma və inkişaf bankının “Azərbaycanda kiçik biznes üçün konsultasiya proqramı” üçün akkreditasiya almış bir şirkət.
«SME» MMC şirkəti xarici vətəndaşların iştirakı ilə MMC yaradılması sahəsində böyük təcrübəyə malikdir. Biz müxtəlif ölkələrdən olan xarici vətəndaşlarla effektiv iş üsullarını işləyib hazırladıq. Bunun sayəsində onlar, hüquqi şəxsin yaradılması və bütün məsələlərin operativ həll olması üçün sərf olunan müddəti əhəmiyyətli dərəcədə azalda bilər.
- Konsaltinq bazarında 30 ildən artıq iş təcrübəsi;
- Yeni başlayan sahibkarlar üçün 500-dən artıq müəssisə yaratmış şirkət;
- Biz əməkdaşlarımızın bilik və təcrübəsindən əminik. Onların hər biri öz işinin yüksək səviyyəli peşəkarıdır;
- Bank köçürməsi əsasında ödəniş etmək imkanı;
- Fəaliyyət göstərdiyimiz illər ərzində biz bir çox hüquqi prosesləri həll etmişik, və sizə faydalı olan təkliflər etməyə hazırıq.
Azərbaycanda əcnəbilər üçün müəssisələrin qeydiyyatı sahəsində göstərdiyimiz xidmətlər:
- Azərbaycana gəlmədən şirkətin qeydiyyatı;
- Xarici şirkətin Azərbaycanda filial və nümayəndəliklərini açmaq;
- Şirkətin yaradılmasının bütün mərhələlərində konsultasiya xidməti;
- Hüquqi ünvan təqdim etmək;
- Müştərinin istəyi ilə yeni şirkətin mühasibat, vergi və hüquqi məsələləri ilə bağlı müşayiəti;
- Şirkətin əməkdaşlarına Azərbaycanda işləmək üçün icazələrin alınması;
- Hesablaşma hesabı açmaq;
- Vergi qoyuluşu sisteminin seçimdə köməklik göstərmək;
- Möhürün hazırlanması;
- Elektron-rəqəmsal imzanın (ASAN İMZA) alınması;
- Təşkilatın büdcədən kənar fondlarda və statistik uçot orqanlarında uçota alınması.
Azərbaycanda əcnəbilər üçün müəssisələrin qeydiyyatı ilə bağlı hansı sənədlər tələb olunur?
- Şirkətin adı;
- Təşkilati-hüquqi forma;
- Təsisçilərin və direktorun sənədlərinin surəti (şəxsiyyət vəsiqəsi və pasport);
- Hesab açmaq üçün bank (filial);
- İştirakçıların tərkibinə dair məlumat (nizamnamə kapitalında payı);
- Direktor (icraçı direktor) haqqında məlumat;
- Hüquqi ünvan;
- Notarial qaydada təsdiq olunmuş etibarnamə, apostil təsdiqi ilə.
Təsisçi xarici dövlətin hüquqi şəxsi olduqda Azərbaycanda əcnəbilər üçün müəssisələrin qeydiyyatı üçün hansı sənədlər tələb olunur?
- Dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamələrin (dövlət reyestrindən çıxarış) və təsisçi olan hüquqi şəxsin nizamnaməsinin notarial qaydada təsdiq olunmuş surətləri;
- Təsisçi(lər) və ya müəssisənin səlahiyyətli nümayəndəsi tərəfindən təsdiq olunmuş nizamnamənin 2 nüsxəsi;
- Şirkətin yaradılması, onun nizamnaməsinin təsdiq olunması və idarəetmə orqanlarının formalaşması haqqında qərar;
- Təsisçi xarici dövlətin hüquqi şəxsi olduqda, onun xarici dövlətdə qeydiyyatda olmasını təsdiq edən sənədlər – qeydiyyat haqqında şəhadətnamənin (reyestrdən çıxarış) notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti və digər sənədlər (xarici dövlətin rəsmi sənədlərinin leqallaşdırılması tələbini ləğv edən 1961-ci il tarixli Haaqa konvensiyasına uyğun olaraq leqallaşdırılmış formada).
Korporativ hüquq sahəsində digər xidmətlər
- Səhmlərlə bağlı müqavilələrin, səhmdarlar arasında razılaşmaların, investisiya razılaşmaları və müqavilələrinin hazırlanması, eləcə də vergi və hüquq məsələləri üzrə konsultasiya;
- Sənədlərin apostil qaydasında təsdiqi (leqallaşdırılması);
- Direktorun və təsisçilərin əvəz olunması;
- Fəaliyyət növlərinin dəyişdirilməsi və əlavə edilməsi;
- Nizamnamə kapitalına dəyişiklik edilməsi;
- Qapalı və açıq səhmdar cəmiyyətlərin qeydiyyatı;
- Qiymətli kağızların (payların) icra orqanında və depozitar mərkəzdə qeydiyyata alınması.